Toppscore til Bedrifts-forbundets juridiske tjeneste

En av de mest brukte medlems-fordelene i Bedriftsforbundet er juridisk hjelp. I siste evaluering av tjenesten, gir samtlige medlemmer toppscore på hvor fornøyd man er med tjenesten.

En av de mest brukte medlemsfordelene i Bedriftsforbundet er juridisk hjelp. I siste evaluering av tjenesten, gir samtlige medlemmer toppscore på hvor fornøyd man er med tjenesten. Advokatene gir gratis råd innen flere ulike rettsområder, som for eksempel arbeidsrett, kjøpsrett og husleierett, og man kan få rabatterte priser hos advokat hvis man ønsker videre saksgang.
- Dette er moro. Vår oppgave er å ha fornøyde medlemmer og gi god veiledning, gode råd og konkret hjelp når henvendelsen kommer, og når 100 % av medlemmene våre gir toppscore, er det klart vi blir fornøyde, sier ansvarlig for tjenesten, advokat Hedvik Svardal.

Glad for at medlemmene verdsetter løsningen
Hver gang et medlem har tatt kontakt med advokatene i Bedriftsforbundet, sendes det ut et online evalueringsskjema. Dette for å sikre kvaliteten på tjenestene, samt vurdere forbedringsområder og -muligheter. I august besvarte 72 av de som henvendte seg om jusfaglige råd på evalueringen.
- Vi i Bedriftsforbundet oppfordrer alltid til en prat med en av våre advokater før problemet oppstår, eller få hjelp til å løse problemet. Vi er glade for at medlemmene verdsetter denne tjenesten, og at den får så gode evalueringer, sier administrerende direktør i Bedriftsforbundet, Olaf Thommessen.

Om evalueringen
Evalueringene av tjenesten leveres av Easyfact, og siste evalueringen ble samlet og loggført 25.august med 72 respondenter som hadde benyttet tjenesten etter sommerferien. 100 % ga «Veldig fornøyd» (toppscore) på hvor fornøyd man var med henvendelsen til Bedriftsforbundet angående de juridiske tjenestene, 20 % ga «fornøyd» og 80 % «veldig fornøyd» på hvor fornøyd man var med måten svaret ble forklart på, og 100 % svarer ja på at de ønsker å anbefale andre medlemskap i Bedriftsforbundet til andre.

HEDVIG