Medlemsfordeler

Forsikringer & pensjon

Bedriftforbundet har utviklet en egen bedriftsforsikring for medlemsbedriftene. Forsikringen er tilpasset kontor-, service-, handels- og håndverksvirksomheter. Den omfatter maskiner, inventar, løsøre og varer. Forsikringen inkluderer også en rekke tilleggsdekninger som andre selskaper priser separat.

Bedriftshelsetjeneste og HMS

Helsedesign AS er godkjent bedriftshelsetjeneste som har drevet i cirka 10 år. De er anbefalt av mattilsynet og arbeidstilsynet. I tillegg til bedriftshelsetjeneste og internkontroll leverer de produkter som kan kjøpes enkeltvis.

Maler & rutineguider

På medlemssidene vil du som medlem til enhver tid ha tilgang til maler og rutineguider som er relevante i forhold til styrearbeid, drift og personalarbeid.

Kurs og aktiviteter

Bedriftsforbundet arrangerer kurs som er skreddersydde for små og mellomstore bedrifter og handler ofte om temaer innen juss som er relevante for drift av en næringsvirksomhet. Vi holder også HMS-kurs for bedriftsledere over hele landet.

Medlemsnett

Dette er din verktøykasse som du kan bruke når du trenger den. Vi er selvfølgelig også tilgjengelige på telefon og e-post. Når du er innlogget på medlemssidene, får du tilgang til en rekke maler for arbeidskontrakter, kundeforhold o.l.

Juridisk rådgivning

Som medlem får du gratis juridisk rådgiving per telefon og e-post for alle saker som kan løses «i røret» eller via en e-post. Våre advokater kan også representere bedriften din rettslig til en gunstig pris.