Medlemsnett

Dette er din verktøykasse som du kan bruke når du trenger den. Vi er selvfølgelig også tilgjengelige på telefon og e-post. Når du er innlogget på medlemssidene, får du tilgang til en rekke maler for arbeidskontrakter, kundeforhold o.l.

Send e-post

Din verktøykasse

Når du er innlogget på medlemssidene, får du tilgang til en rekke maler for arbeidskontrakter, kundeforhold o.l. Samt rutineguider som er relevante i forhold til styrearbeid, økonomistyring og annet. Du får også juridisk og økonomisk rådgivning som du får bruk for gjennom alle faser i utvikling av bedriften din.

Dette er din verktøykasse som du kan bruke når du trenger den. Vi er selvfølgelig også tilgjengelige på telefon og e-post. Telefon: 23 35 70 10 eller send oss en e-post til:

Min side

Har du sjekket at opplysningene vi har om deg er riktige? Logg deg inn og kontroller at du er registrert med riktig medlemsinformasjon.

Tilbakemelding fra medlemmene

“Vi opplevde at en leverandør ikke leverte som avtalt. Situasjonen føltes svært urimelig, og vi var usikre på om vår oppfatning av avtalen var riktig, og hvilke rettigheter vi hadde. Medlemshjelpen i Bedriftsforbundet var til god hjelp, og veiledet oss raskt i forhold til hvordan vi burde håndtere saken videre”

Hilde Dromnes
Hilde Dromnes, daglig leder i Bedriftsprofil AS