03 august, 10:04

Bygg omdømme for bedriften med SALT Concept

Få en strategipakke skreddersydd til din bedrift!

Trenger du hjelp med markedsføring av bedriften og bygging av omdømme? Bedriftsforbundet har inngått en rabattavatle med SALT Concept. Som medlem hos oss får du rabatt på deres strategipakke!

Hva var NIKE uten Just do it? Alle bedrifter fortjener sitt eget konsept. Salt Concepts har laget et spesialtilbud til Bedriftsforbundets medlemmer med alt du trenger i én startpakke. Her får du konkurrentanalyse, visjon og slagord –  den røde tråden du trenger gjennom alle markedsføring.

Små og mellomstore bedrifter har en god forretningsidé, men de har ofte ikke midler til å ta forretningsstrategien full ut i et kommunikasjonskonsept – selv om det er nettopp det men trenger som utfordrer i en bransje.

SALT Concepts as har utviklet metoden Speedbranding og vi har  nå laget et ferdig pakke-produkt for Bedriftsforbundet, som gjør at medlemmene får sitt eget kommunikasjonskonsept med slagord og evt logo på 1-2-3.

Dette inneholder en SuperSpeedbranding:

Workshop

Skreddersydde strategiske veivalg

Kreativ strategi

Definisjon av personlighet og visjonært konsept

Visuelle skisser

Verbalt konsept, konkretisert i form av payoff

Forslag til navn og logo, hvis ønskelig

Strategiprosessen er pent sammenfattet i en ppt. eller pdf.

Hva bruker du SuperSpeeden til?

En SuperSpeedbranding er lett å forankre internt, kan danne grunnlag for salgssamtaler eller presentasjoner for å selge bedriften / produktet. Et dramatisert konsept gjør det mer lystbetont og lettere å forstå hva du driver med.

Bruksområder:

Presentasjon av forretningsidé ovenfor investorer

Utvikling av kommunikasjon mot ønsket målgruppe

Intern motivering

Brief til selgere

Grunnlag til salgssamtaler

Føring for pressemeldinger

Underlag til videreutvikling av logo og visuell identitet

Underlag til markedsplan og fremtidig strategi

Ferdig konsept på 2 uker. Hva skjer når du kjøper en SuperSpeedbranding?

1. Grûnderen får oversendt en SuperSpeed-brief og sender denne over til Salt Concepts i løpet av 1 dag.
  2. Salt gjør research og forbedreder seg til første fase i SuperSpeedbrandndingen:
  3. Workshop. Vi setter opp en fiendeanalyse mellom grûnder og valgt konkurrent. Vi jobber med to sentrale spørsmål og modeller fra Speedbranding sammen med selskapet/grûnderen
  4. Salt jobber videre med å de neste fasene i SuperSpeedbrandingen mot et unikt konsept som kun grûnderbedriften kan sette sin logo under.
  5. Salt presenterer SuperSpeedBrandingen –

Betingelser: En SuperSpeedbranding inneholder utvalgte deler av Speedbrandingprosessen, og har som mål å ende opp i et kommunikasjons-univers du kan ta eierskap på. Du får levert en egen strategi med skreddersydde strategiske veivalg, skisser med visuelle føringer og din egen verbale stemme i form av slagord/payoff.  Et verdifullt, unikt grunnlag som du kan velge å ta videre akkurat slik du ønsker selv.

Ta kontakt med SALT her http://www.saltconcepts.no/kontakt.html og oppgi at dere er medlem i Bedriftsforbundet slik at dere får rabatt.

Liker du denne artikkelen? Del den med vennene dine!