Bli valgt fremfor konkurrenten din (markedsføring og kommunikasjon)!

Du får i frokostmøtet innsikt i hvordan du får oversikten over din egen merkevare. Prosessen egner seg til å finne unikt ståsted som du kan bygge videre på, eller til å revitalisere brandet og derigjennom gjøre det lettere for målgruppen å velge mellom deg og dine konkurrenter. Du lærer hvordan det skal skapes en rød tråd man kan spille på i mange år, hvordan du tar eierskap på en posisjon som plasserer deg øverst i din egen nisje, og ikke minst hvordan du kan bygge merkevaren din sten på sten.

Praktisk informasjon:

Dato: 14.mars 2018
Tid: Kl. 08.00-10.00
Sted: Bedriftsforbundet, Rådhusgata 5B, Oslo

14 mars til 14 mars
kl. 08:00 - 10: 00
Bedriftsforbundets lokaler
Rådhusgata 5b (Inngang Dronningens gate)

Flere arrangementer

"Hva du som SMB-leder må vite om den nye personvernlovgivningen (GDPR)" (Tromsø)
tirsdag 13 mars 2018

Velkommen til gratis foredrag om hva du som leder av en liten eller mellomstor bedrift må vite om den nye personvernlovgivningen som trer i kraft i mai 2018 (for medlemmer og ikke-medlemmer). Før foredraget blir det årsmøte for Bedriftsforbundet region Nord, hvis du eventuelt ønsker å delta på dette også.

Bli valgt fremfor konkurrenten din (markedsføring og kommunikasjon)!
onsdag 14 mars 2018

Glem store, dyre papirbunker uten mål og mening. Det finnes andre metoder for den som vil ha sin plass i solen, og som sikrer deg kommunikasjon som er unik. Bli med på frokostmøte og få input på hva som skal til for å bli valgt oftere!