Webinar: 5 kjappe tips til datasikkerhet! Om GDPR om reglene rundt dette

Er du usikker på hvilke regler som stilles i forbindelse med GDPR? På webinaret får du fem kjappe tips til datasikkerhet i tråd med regelverket.

Hva er et webinar?

På et webseminar deltar du via din egen PC. Du kan i utganspunkte bruke innebygd høytaler i PC-en for å delta, men det kan være en fordel med et headset for ikke å forstyrre andre rundt deg. I noen av webinarene vil det også være muligheter for kursdeltakerne og stille spørsmål underveis. Hvis man har en mic på maskinen eller et headset med mic, kan man da stille disse spørsmålene muntlig. Hvis ikke, kan man også  stille spørsmålene i en egen chat i programmet.

Hva skjer når jeg har meldt meg på?

Du får tilsendt en bekreftelse på din påmelding. Før webinaret starter får du tilsent en lenke på den eposten du meldte deg på med, som du trykker på når webinaret starter.

Praktisk informasjon:

Dato: Torsdag 26.mars
Tid: Kl. 12.00-13.00
Sted: WEBINAR

26 mars til 26 mars
kl. 12:00 til kl.13:00

Flere arrangementer

"Hva du som SMB-leder må vite om den nye personvernlovgivningen (GDPR)" (Tromsø)
tirsdag 13 mars 2018

Velkommen til gratis foredrag om hva du som leder av en liten eller mellomstor bedrift må vite om den nye personvernlovgivningen som trer i kraft i mai 2018 (for medlemmer og ikke-medlemmer). Før foredraget blir det årsmøte for Bedriftsforbundet region Nord, hvis du eventuelt ønsker å delta på dette også.

Bli valgt fremfor konkurrenten din (markedsføring og kommunikasjon)!
onsdag 14 mars 2018

Glem store, dyre papirbunker uten mål og mening. Det finnes andre metoder for den som vil ha sin plass i solen, og som sikrer deg kommunikasjon som er unik. Bli med på frokostmøte og få input på hva som skal til for å bli valgt oftere!